TELEFON FRA BEKYMRET VENN

– Er du i live??
Slik åpnet min venn Ralf telefonsamtalen mellom oss i går ettermiddag. Han virket litt oppkavet og stresset.

– Utvilsomt… jeg har både pust og…
– … takk Gud, du er jo nesten den eneste kompisen jeg har. Ville blitt ensomt uten deg.
– Tusen takk, men slapp av… jeg lever og regner med å være kompisen din mange år fremover, helt til jeg dør. Hvorfor så bekymret?
-Jeg leste nettopp disse tekstene dine om hvordan du prøvde å bli sånn muhammedaner. Jeg lo så høyt at Øydis klaget på “uhørt ordensforstyrrelse”. Da lo jeg enda mer. Dernest ble jeg meget urolig og tenkte at du rett og slett kunne være dau som ei sild, etter at en gjeng sinte muslimer hadde dukket opp hjemme hos deg, dratt deg ut av huset, halshugget og partert deg i små biter som de kastet ut av bilen hele veien tilbake til en av disse drabantbyene i Oslo.
– Såså…
– Husker du ikke karikaturaffæren? Mange ble drept i opptøyer og ambassader påtent. Og noen karikaturtegnere ble nesten drept.. de må leve med politibeskyttelse den dag i dag. Har du gått fra vettet?
– Ække så mange muslimer som har lest de greiene mine.
– Har du hørt om deling?
– Selvsagt, jeg har alltid delt på godteri, bortsett fra Mandelstang fra Freia. Det vet du.
– Folk kan dele og spre det du skriver, og plutselig er det en gæærn muslim som leser det og han snakker med en annen gæærn muslim… og så har vi det gående. De fleste muslimer er jo klin kokos. 
– Nåja… vi får se. Jeg er uansett i god behold. Men Ralf, du overdriver vel litt nå. Du må ikke la fordommene dine ta helt overhånd.
– Men dette er jo fakta faen, det vet jo alle… men ingen tør si det rett ut så mange hører det, inkludert meg, Men muslimene er ikke alene, de har med seg mesteparten av offentlig sektor, og den er ikke liten. Jeg er lærer og alle kollegene mine er helt enige om at KRLE-faget må handle mest om hvordan man skal manøvrere for å ikke krenke og fornærme muslimer og Allah og Muhammed. Jeg later som jeg er helt enig. Sist jul var det ikke lov å gå rundt juletreet hos oss, og det ble selvsagt ikke noe av det planlagte kirkebesøket. Ingen informerte presten. Han ble stående på kirketrappa og vente på kidsa som aldri kom.
– Hehhehehe… hvis det er den presten jeg tror du mener, var han nok glad til… for da kunne han bare gå til sakristiet sitt og drikke av brennevinet han har liggende i kista med kirkesølv. 
– De er sant. Det tenkte jeg ikke på.
– Jeg har selv drukket med den presten i sakristiet, sammen med ordføreren og noen til. Bra mann, han er ganske inkluderende. Han vil ha alle i kirken sin… ikke bare alkiser, men også homser, lesber, vegetarianere, kommunister, horer, rådmannen, halliker, Birkebeiner-løpere, horebukker, hyperpedofile katolske prester, SV-velgere, Sumaya Jirde Ali, Helge Lurås, frimurere, menn som strikker, enslige forsørgere med adferdsavvik, Trine Skei Grande, heroinister, cannabister, limsniffere med hettegenser, BDSM-utøvere, toppidrettutøvere med astma, kokainfriskuser, polyamorøse grunnskolelærerinner, Olemic Thommessen, kvekere, uteliggere – med og uten liggesår, rødhårede høyskolelektorer med vorstehbikkje, baptister, Kristian Tonning Riise, jøder med intakt forhud, hipstere i 40-årene, Trond Giske, eksrådmenn, freppere, anarkosurrealfantastfeminister, bifile næringslivstopper, Smiths venner, tyske turister født før og etter 1933, standup-komikere med konstant ereksjon, manisk depressive saksbehandlere fra teknisk etat og muslimer av alle umulige slag, inkludert selvmordsbombere og homoamorøse imamer og masse annet… et fargerikt fellesskap. 
– Gud velsigne ham.
– Absolutt. Han er en god mann. Men hva tror du, Ralf?
– Om hva?
– Fremtiden. Mange er redde for den og tror muslimene vil ta over hele Norge og redusere etniske nordmenn til en liten bestand lydige tredjerangsborgere behandlet som skitne bikkjer.
– Hahahhahahhahahahhah… jeg måtte visst le.
– Jeg hørte det.
– Ække no’ problem. Muslimer greier ikke styre et helt land på en ordentlig måte, det vet jo alle. Det er kaldt her i Norge, og da er det ikke bare å legge seg ned med anus i været, sikte seg inn på Mekka og be til Allah fem fanger om dagen. Man må ta grep og sørge for holde infrastruktur og sånn ved like, og det greier de ikke. Muslimsk utdannelse består jo for det meste av utenatlæring av koranvers, og den kunnskapen duger ikke når man skal bygge kraftverk, tunneler, jernbane og utvikle annen viktig infrastruktur. Hvem skal sørge for at togene går og biler blir reparert? Forskning og utvikling kan du glemme. Muslimene vil jo ikke ha sånt, de vil ha Koranen og ferdig med det. De vil helst leve som for 1000 år siden, men smedyrket vil få et kraftig oppsving.
– Javel?
– Man trenger skarpe sabler til eksekvering av shariadommer.  
– Uffda..
– Etter ti års muslimsk styre i Oslo, vil byen se ut som Mogadishu.
– Mmmm.. la oss si at muslimene kommer til makta i Norge om ti år… og bruker cirka ti år på å rasere og ødelegge alt. Da er jeg en gammel mann og nesten dau.  Kommer ikke til å ramme meg no’ særlig… ikke deg heller.       
– Nå er du fryktelig egoistisk.
– Sorry.
– Men det er håp.
– Jeg lytter.
– Muslimer er ikke muslimer. Det er mange retninger innen islam, og de blir aldri enige om den rette varianten. De kommer til å barke ihop og kverke hverandre alle sammen.
– Men det kan ta tid. De bruker jo bare sabler, bergarter og hjemmelagede bomber som ikke alltid virker.
– De vil ha tilgang til Raufoss ammunisjonsfabrikk, Kongsberg våpen og Forsvarets våpenarsenaler. Da snakker vi ganske skarpe våpen, som gjør vei i vellinga. Det kommer til å gå fort… kanskje bare ei uke. Og mange av dem gidder nok ikke lese bruksanvisninger; opptil flere vil bli drept av vådeskudd og eksplosjoner som ikke var meningen.  
– Så kan etniske nordmenn ta over igjen?
– De av oss som ikke har mistet hodet.
– Det blir litt av en ryddejobb.
– Jada, men nordmenn har bygget landet tidligere, etter at nazistene herjet her i fem år…
– Ja, og det gikk jo bra.
– Absolutt. Vi greide det så bra at vi ble verdens mest populære destinasjon for muslimer.
– Ante ikke at du var en slik barberbladskarp analytiker, Ralf.
– Tja, nei… ikke jeg heller, men jeg må smyge. Lovet å kjøre Øydis på kurs… arabisk magedanserkurs. Tjallabais. Stay alive…. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg