TELEFON FRA… TJA, HVA SKAL MAN SI…

Min venn, eller… det er litt i overkant… han er ikke egentlig ikke en venn, men han ringer av og til. Han gjorde det nettopp. Ettersom jeg er en dannet og høflig mann, løftet jeg telefonen. Han heter Ramzi og er en veldig rettroende muslim.
– Hei Ramzi.
– Ikke tro på det du leser!
– Ehh.. hva skal jeg ikke tro på? Jeg leser en krim av Jim Thompson
– Sikkert greit. Fortsett med det, men hvis du leser en ny undersøkelse om at 98 prosent av norske statsborgere ikke vil ha noe problem med å ha jøder som naboer, og 95 prosent ikke stiller seg negative til å ha jøder i egen familie, må du vite at forskningsinstituttet som har gjort undersøkelsen, er amerikansk.. og alle vet at USA er hora til Israel.


– Ehhh… nei, jeg har ikke lest den undersøkelsen, men det høres rimelig ut. Mitt inntrykk er at nordmenn ikke har noe imot jøder, og jeg skulle gjerne hatt jøder som naboer. Da kunne jeg blitt kjent med dem, og kanskje de hadde invitert meg inn på kveldsmat.
– Hæææ.. vet du ikke at jøder dreper små barn, tapper blod i svære spann og bruker det i brødbakst. Usyrnet brød.
– Nei, nå må du…
– … og de drikker melk av grisepurker, rett fra pattene. Det er noe alle vet. Det er godt dokumentert… 26-27 kirkebygg i Tyskland har bilder og steinfigurer som viser jøder med spisse hatter drikke melk rett fra svære grisepurker.
– Nei, nå får du gi deg… dessuten er ikke jøder særlig glad i griser. Der er jo dere muslimer og jøder helt på linje.
– Du er så uopplyst, så naiv. Jøder er som en kreftsvulst i ræva, som blir større og større. Til slutt blir man helt forstoppet, bæsjen samler seg, bygger seg opp, tilslutt er trykket så høyt at magen sprekker og bæsjen tyter ut – så dør man..


– Ramzi… nå må du holde opp!
– Du burde lese deg opp litt, begynn med Sions vises protokoller. Det er den mest leste boken i arabiske land, nest etter Koranen. Den selger som hakka møkk, finnes i alle gode araberes bokhyller og i biblioteket i Alexandria.
– Men Sions vises protokoller ble da vitterlig avslørt som falsum for snart 100 år siden.
Når Ramzi blir veldig irritert og ikke riktig vet hva han skal si, slår han over til arabisk. Det gjorde han og avga en lang remse ubegripelige lyder som føltes piggtrådaktig i øregangene mine.
– Så så, ro deg ned… jeg…
– Jeg ringer deg senene. Skal bare snakke litt med kona, hun tror hun skal ut av huset og handle mat alene… hahahahahahaha…
– Ok, bare ring.
Straks han hadde lagt på, gjorde jeg litt research. Fra sikker kilde fikk jeg opplyst at mellom 1300 og 1500 jøder bor i Norge, hvorav omlag 1000 er tilsluttet de to mosaiske trossamfunnene her i landet.
Innbyggertallet i Norge per 1. januar 2019 var 5 328 212 personer. Enkel prosentregning: Jødene utgjør 0,026 prosent av den norske befolkningen.
Ramzi ringte ti minutter senere. Jeg hørte kvinnegråt i bakgrunnen.
– Hvor var vi, spurte Ramzi.
– Vi snakket om jøder… eller rettere, du.
– Ja, nettopp. Det finnes cirka en halv million jøder i Norge, og de lager ganske mye krøll. Jeg vet med sikkerhet at det var en jøde som sto til rors da fregatten Helge Ingstad gikk på grunn i fjor høst.
– Hæææ…
– Jepp, jødene vil jo destabilisere det norske forsvaret og hele Norge, tilslutt overta landet og hele Europa, slik at de senere sakte, sikkert og nådeløst kan gå løs på resten av verden, sprenge alle moskeene, drepe alle muslimer og ta over hele verdensøkonomien.
– Du Ramzi.. antallet jøder i Norge er cirka 1400, det er 0,026 prosent av befolkningen. Sjansen for å påtreffe en jøde er nesten like usannsynlig som å vinne i lotto. Til sammenligning er det omlag 250 000 muslimer her til lands, som tilsvarer drøyt 4,5 prosent av befolkningen.
Ramzi begynte å snakke arabisk på veeeldig høyt volum, og jeg måtte trekke telefonen 30 centimeter fra øret. Etterhvert roet han seg litt og snakket norsk:
– Hvor naiv går det an på bli?!? Du vet vel hvem som for ikke lenge siden var sjef i Statistisk sentralbyrå. Det var Christine Meyer. Du vet vel at Meyer opprinnelig er et jødisk navn. Må du ha alt inn med teskje?
– Men hun er da ikke jøde.
– Dere nordmenn er så naive, skjønner ingenting. Hvorfor tror du Forsvaret ikke vil si noe om hvem som sto til rors på Helge Ingstad?? Alle vet at en amerikansk offiser var tilstede på brua og fikk opplæring. Alle vet at Satan bor i Washington, og alle amerikanere er skitne hunder og horer.
– Begge deler på én gang?
– Hold kjeft.. amerikaneren tok sikte på tankskipet Sola TS. 4,3 milliarder kroner gikk til bunns.
– Nei, vet du… at nå må…
– Amerika står jo i ledetog med Satan, og den offiseren er helt sikkert jøde som samarbeider med sterke interesser i USA, som vil ta kontroll over hele Norge….
– Ramzi, du er muslim og hater jøder mer enn noe annet på jordoverflaten. Har du tenkt på at dette jødehatet kanskje er til hinder for din virkelighetsorientering?
– Jødehat er mange hundre år gammelt og utbredt over hele verden. Tror du så mange mennesker gjennom så mange år har tatt feil? Hææ??
Jeg var fristet til å så si nei, bare for å få fred og avslutte samtalen, men jeg mannet meg opp:
– Ja.
Det eksploderte i den andre enden av den trådløse tråden. Jeg måtte holde telefonen en halvmeter fra øret. Likevel hørte jeg tydelig en masse harde, spisse og sinte arabiske konsonanter i en ikke så lekker fonetisk røre.
Jeg ventet til det ble stille.
– Ramzi.. ehh.. er du der?.
Stillhet. Han hadde lagt på. Takk, Gud…

1 kommentar
    1. Han vennen din Ramzi er en meget farlig islamist og jeg foreslår at du gjør din plikt; send all info du har om han til PST nå. Eller du kan vente til han har sprengt seg i lufta og drept 50 uskyldige nordmenn. Men jeg foreslår at du reagerer nå. En god regel er at man alltid gir all info man har til PST når en hysterisk araber skriker til deg på arabisk. Det er et sikkert tegn på at han snart kommer til å drepe noen.

      Når det gjelder jødene, så gjør de livet ekstremt vanskelig for seg selv. Hvis jeg drar en vits om jøder, så blir jeg øyeblikkelig beskyldt for jødehets. Men vi nordmenn har latterligjort og vitset om kristne folk i 50 år og jeg har aldri hørt noen klage over kristenhets. Hvis noe prøvde å klage på kristenhets, så hadde han fått en rungende latter til svar, ingen tar det seriøst. Men jødene tar det sååååååå seriøst. Og dermed blir det en vits. Når man krever at alle skal respektere din religion så har man gått for langt. Da viser jeg enda mindre respekt og forteller flere vitser om dem. Så jødene ødelegger alt for seg selv fordi de tar alt så jævlig seriøst hele tiden. Og i Norge så ler vi av religion, vi beskytter ikke religion og vi gir ikke etter for religiøse folk som krever spesialbehandling. Jo mer spesialbehandling du krever, desto mer ler vi av deg. Personlig så er jeg ikke i stand til å ta jøder seriøst, jeg har ingen interesse av hva de vil eller ønsker. Fordi de er frekke og kravstore. Slik de fleste religiøse folk er. Faktisk så avskyr jeg religiøse folk, noen mer enn andre. Fordi de er årsaken til 90% av all elendighet vi har på jorden. Og de forårsaker dette helt uten noen grunn, det er ingenting annet enn blind overtro, svakhet og dumhet. Så jødene får klage over jødehets, også får jeg fortsette å fortelle vitser om de sarte jødene som ikke tåler noe.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg