JEG… EN ORDENTLIG VENN

Må virkelig si jeg er heldig. I de siste dagene har jeg fått såååååå mange venneforespørsler på facebook. Mange vil bli venner med meg. Sant å si en litt uvant situasjon; jeg er jo ikke helt venneløs, men det er ikke langt unna…  derfor er det så hyggelig. Det er ikke tale om en forlengst glemt fetter, eller kusine bosatt i periferien av utkant-Norge, eller en klassekamerat fra 70-tallet jeg ikke ante eksisterte… neida, helt ferske venner, lissom på en måte…. jadda.
Det beste av alt er at alle sammen er kvinner mellom 20 og 25 år med fine navn. Det er jo litt artig.

Bernarda Yen Shelley sendte meg en venneforespørsel i dag tidlig. Flott navn, er det ikke? Jo, og jeg synes litt synd på henne… hun har nemlig bare ni venner. Det synes jeg er veldig rart, hun er både slående vakker og har en heidundrende flott kropp. Hun har to bilder i profilen sin. Det ene viser henne stående på en strand… med ryggen til – hun er nok litt sjenert. Tror aldri før jeg har sett en så flott kropp, og rumpa…  den er ja.. nei, vet ikke helt hva jeg skal si, men man blir sittende å se en stund. Det andre bildet er også tatt utendørs, på samme strand, tror jeg. Hun står med en raff og ettersittende topp og ditto shorts. Jeg tror jeg må si at puppene er.. ja, majestetiske… kan man si det om pupper? Vel, jeg sier det. Ansiktet er svært pent, og hun drar litt i hestehalen sin.
Men hun er helt alene der på stranden, bildene er nok eksponert med selvutløser. Jeg tror hun er ensom, til tross for den flotte kroppen og utseendet. Jeg synes jeg kan se en tristhet i blikket hennes, som ganske sikkert skyldes ensomhet… ensomhet er jo ingen god ting. Man vil jo ha venner. Hun er nok ganske desperat og prøver å få tak i venner overalt.
Det er ikke mange opplysninger i profilen hennes, bare en tekst med mange sånne fine gule tegn og noen røde hvorav et hjerte (sic) , tror de heter emoiers, eller no’.. .skikkelig sjarmerende. Ække så god i engelsk, men det står mye rart der… babe og hot og sånn. Betyr kanskje at hun vil stifte familie og få en baby, og at det er veldig varmt på stranden der hun er. Hun sendte venneforespørselen grytidlig i dag… hun er sikkert ei sånn friskusjente som alltid er tidlig på beina… og det er bra.
Jeg har selvsagt godtatt hennes anmodning om vennskap, skulle bare mangle. Man avviser ikke folk som vil være venner… nei, det gjør man ikke… mammaen min lærte meg det. Vel, jeg regner med at vi kan sende hyggelige meldinger til hverandre og bli bedre kjent. Kanskje vi har felles interesser. Kanhende liker hun fotball og deler min interesse for hemimetabole insekter. Kanskje Bernarda og jeg kan gå på insektjakt til sommeren… det blir fint. Hun blir sikkert med.. gleder meg til det…   
        

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg