LILLE IDA OG DEN FÆLE FITTEFRANSEN

Jeg er ikke av den sorten som leser Nettavisen og onanerer samtidig .. nei, jeg er ikke det, men det hender jeg leser Nettavisen og bæsjer samtidig. Det gjorde jeg i sted og kunne ikke annet enn avgi en lav, skurrende latter, som øyeblikkelig forplantet seg og tilskyndet utdrivningsfasen.

Tittel: Ida Fladen ble “fuckboy”-offer uten å skjønne det: – Utrolig ydmykende
Artig. Nettavisen refererer til en podcast der Ida Fladen til en venninne forteller om sin opplevelse med en såkalt fuckboy .. som i norsk dagligtale kan oversettes til skjørtejeger, rundbrenner, eller fittefrans.
Fladen – som er 37 år – ble helt perpleks av denne erfaringen og sier: – Jeg har nettopp skjønt hva en fuckboy er.
Hun er helt sjokkert og forklarer den unge mannens oppførsel slik: Psykopat, løgner og verdensmester i manipulasjon.
Ida Fladen tilhører den generasjonen som er mer opptatt av hvordan verden burde være enn hvordan den er … og hvis hennes diagnose er riktig, er de fleste unge menn psykopater, løgnere og … kanskje ikke verdensmester i manipulasjon, men trolig sleipest i nabolaget.
Realiteten er at unge menn vil ha glufse og ikke bryr seg så mye om hvordan de får det.
Fladen er forbannet og skjønner ikke hvorfor man tyr til løgner for å få det som man vil. Hun skjønner ingenting av dette, hun er helt i villrede og sier:
– Jeg vet bare at jeg er fucka for livet.
Hun kan få sagt det, Ida Fladen.

1 kommentar
    1. Herregud.. One night stands dukket da ikke opp som fenomen i forgårs! – Og til stakkars Idas opplysning, kan jeg fortelle at dette er like mye en jentegreie som motsatt, og at året er 2023, og ikke 1923.. 😀 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg