TO SOM PÅ EN MÅTE TENKER MASSE OM SEX BLANT ELDRE KVINNER OG EN UNG AFGHANER OG SÅNN

Jeg har en venn som er medlem av SV. Han har lenge vurdert å melde seg ut av partiet. Han har tenkt intensivt på det etter at han overhørte denne samtalen i anledning en partitilstelning i går kveld:
– Hørt om den 20 år gamle mannen som hadde sex med en 92 år gammel dame i Alta?

– Det skjedde på et bo- og omsorgssenter.
– Frivillig? Var de kjærester?
– Njæ… vet ikke helt. Damen var sengeliggende og delvis lam. Den unge mannen var pleieassistent og ble oppdaget i kvinnens seng av en annen helsearbeider. Saken har vært til behandling i Vestre Finnmark tingrett.
– Fy faen for en sinnssyk gris. Det er jo voldtekt. Var den fullbyrdet?
– Det er funnet sæd i kvinnen, på en måte.
– Herregud, han burde dømmes til evig forvaring og noen burde skjære av pikken hans, tenker jeg.
– Jo, ja..
– Egentlig ikke overraskende. Jeg har jo selv vært sammen med en finnmarking, da jeg var ung. De er helt gæærne der oppe… drekker brennevin fra morra til kveld og raser rundt på vidda med snøscooter i fylla og voldtar alt som beveger seg og holder 37 grader…
– Dette var en afghaner.
– Åååå??
– Ja, han kom til Norge i 2015.
– Åååå??
– Trist sak. Han var nok i full sving med å integrere seg, også skjer dette. Tragisk, tenker jeg. Han har sikkert opplevd mye vondt i Afghanistan, og nå blir han sikkert sendt i fengsel.
– Ja…
– Det er fælt. Det kan jo tenkes at den eldre damen var kontaktsøkende. Mange eldre mennesker er jo ensomme og trenger noen å snakke med og sånn, tenker jeg.
– Det tenker jeg, også.
– Og hudkontakt er jo viktig.. og det er jo sånn at eldre også liker sex, tenker jeg.
– Det tenker jeg, også … og det er ganske kvinneundertrykkende å hevde at eldre kvinner ikke føler lyst og ikke har glede av sex. En slags avseksualisering på en måte. Umyndiggjøring.
– Det tenker jeg, også.
– Folk sørfra i verden er mer opptatt av å inkludere eldre, det ligger jo i kulturen deres på en måte. Det kan tenkes at denne afghaneren bare ville at denne kvinnen skulle bli sett på en måte, tenker jeg.
– Det tenker jeg, også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg