EN ANNEN GANG, KANSKJE…

En kompis av meg ringte i går kveld. Han bor i en liten grend i en kommune ikke så langt fra byen jeg bor i. Jeg tror han vil være anonym, la oss si at han heter Erik:


– Lørdag, svær fest hos meg… starter 20.21. Du kan godt komme litt før. Whisky before we go go..
– Ehh…
– Vi skal feire at Trump er borte. Det blir stinn brakke og pulver i nesa.
– Hææ..?
– Våkn opp, ‘a… en kompis gjorde et røverkjøp her om dagen, en drøy kilo til innkjøpspris. Jeg har noen gamle dollarsedler som lett lar seg rulle sammen.
– Du og du…
– Men det er selvsagt øl og børst og vin til alle sammen. Vi blir trolig over 50 tilsammen.
– Akkurat..
– Vi starter med champis og burlesque utført av ei reim som danser rått og absurd sensuelt … uten å kle av seg alt.
– Javel…
– Men jeg har gjort en deal med et drøyt dusin horer. Kule og raffe damer, som ikke har brukt strømpebukser siden SFO. De ankommer i nitiden, i maxitaxi.
– Jøye meg.
– Ikke vær redd for potensen. En av gutta råder over et parti blåswix han kjøpte i Riga for en tid tilbake.
– Du store allstyrelse.
– Dress, hvit skjorte og silkeslips. Ta med deg ditt vidd og gode humør.
– Jeg har en avtale..
– Hææ???
– … med min yngste datter. Hun kommer lørdag. Vi skal spise pizza og spille scrabble, søndag formiddag skal vi på skøyter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg