TO SOM PÅ EN MÅTE TENKER MASSE OM ARABERE, VOLDTEKT, KULTUR OG DANSKE KVINNER OG SÅNN

Jeg har en venn som er medlem av SV. Han har lenge vurdert å melde seg ut av partiet. Han har tenkt intensivt på det etter at han overhørte denne samtalen i anledning en partitilstelning i går kveld:
– Har du hørt om han som voldtok en kvinne ved inngangen til byretten i København?
– Hææ???
– Ja, midt på trappa.
– Herregud, milde Moses og jesusmariagonzales … hva slags syk faen gjør sånt?
– En ung marokkaner, 18 år gammel.

– Ja, fullbyrdet voldtekt, men det var tidlig på morran. Klokka var 06.00.
– Han var på vei til jobb?
– Sannsynligvis, og mange danske kvinner liker å gå med korte skjørt og andre veldig utfordrende klesplagg, tenker jeg.
– Ja, det er sant.
– Og du vet, sånne unge menn .. ja, de våkner med knallhard ereksjon som ikke legger seg før langt ut på dagen, må nesten se det i det perspektivet, tenker jeg.
– Ja, også kulturen…
– Nettopp. Arabere har jo annet kvinnesyn enn oss, og denne unge mannen kan jo ikke no’ for arabiske kulturuttrykk. Dessuten kan han ha trodd at kvinnen var prostituert og tenkte å betale etterskuddsvis med vipps … ja, hvis hun var utfordrende kledd, som hun sikkert var, tenker jeg .. og det var jo praktisk talt midt på natta, dette … og hvem er ute og reker på den tiden av døgnet … jo, prostituerte, tenker jeg
– Det tenker jeg, også.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg