TO SOM TENKER MASSE OM MUHAMMED OG PEDOFILI OG SÅNN PÅ EN MÅTE

Jeg har en venn som er medlem av SV. Han har lenge vurdert å melde seg ut av partiet. Han har tenkt intensivt på det etter at han overhørte denne samtalen mellom to partifeller på en partitilstelning i går kveld:
– Fikk du med deg alt bråket i Bergen sist lørdag?
– Ehhh … nei.
– Antirasister gikk løs på SIAN. Noen begynte å blø, og noen ble arrestert.
– Stian? Hvem er han?
– SIAN.. forkortelse for Stopp islamiseringen av Norge, en fryktelig organisasjon som burde vært strengt forbudt, tenker jeg.

– Ja, de mener at islam er ren ondskap og at Muhammed var en skikkelig fæl pedopervo som likte å stikke den stive tissen sin inn i småjenter på en måte.
– Ja, men stemmer ikke det, da? Han giftet seg da med en sju år gammel pike.
– Ja, men han fullbyrdet ikke ekteskapet på bryllupsnatta.
– Ååå … nei??
– Han var meget tålmodig, Muhammed. En snill og hensynsfull mann. Han ventet til hun var ni år.
– Ååå… men det var bra, tenker jeg.
– Det tenker jeg også .. men jeg tenker at det var enda bedre.
– Åååå?
– Ja, de fleste muslimer jeg kjenner mener at Aisha var 19 år da Muhammed hadde første samleie med henne.
– Han ventet i 12 år?
– Nettopp. Jeg har snakket med flere muslimer om dette. De sier at Koranen først ble kladdet med en pinne i ørkensand, dernest kom noen en stund etter og risset teksten inn på noen steintavler, men av og til gikk det litt tid mellom kladd og innføring.
– Åååå??
– Du vet hvordan det er med skrift i sand.
– Ehhh…
– Det blåser fært i ørkenstrøkene der nede i Arabia. Ett-tallet ble visket ut av sønnavinden og da sto det bare et nitall tilbake, på en måte.
– Ååå … så vinden har skylda for at Muhammed i 1400 år er beskyldt for pedofili?
– Ja.
– Jamen godt at man rydder opp i slike ting, for det er jo ikke så bra å ha et sånt rykte på seg, tenker jeg.
– Det tenker jeg også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg