HARAM-HARAM-HARAM ..TRALALALALALALA

Min eneste venn i hele verden ringte i går kveld. Ettersom jeg nettopp hadde drukket et halvt dusin gin&tonics og en sixpack pils attpå – for å bøte på tørsten i sommervarmen – var jeg i så godt lune at jeg løftet telefonen.
– Næmen, det var jaggu hyggelig, gitt. Hvordan står det til med den karen?
– Ikke så verst. Lærere har det best i ferier, vet du.
Hertil må innskytes at min venn Ralf har vært lærer hele livet. Da han begynte på lærerskolen i unge år, var han idealistisk og entusiastisk. Da han fikk sin første jobb, var han lykkelig. Nå er han snart pensjonist og synes han har den verst tenkelige av alle drittjobber.
– Du pleier ikke ringe meg uten noe på ditt lille hjerte.
– Ikke? Vel, jeg har det. Hørte du om 10.klassingen på en Oslo-skole som ikke ville ta rektor i hånden ved utdeling av vitnemål, som trolig ikke var mye å skryte av…
– Det kom meg for øre, ja.
– Muslimsk elev. Ville ikke ta rektor i hånden. Det oppsto litt klabb og babb, og rektor ble forbannet. Hun tok ordet og holdt en liten tale, om at her i Norge er det god skikk og bruk å ta imot en utstrakt hånd.
– Muslimer, vet du.
– Det er haram for gutter og menn å ta i en kvinnehånd. Denne lille hudkontakten skal angivelig kunne utlede lumre tanker som straks åpner tilførselen av røde blodceller til penis, og …

– Nettopp, og det liker hverken Muhammed, eller Allah. Det kan gå riktig galt, og det islamske helvete er visst mye verre enn alle andre helveter.
– Ja, det ryktes.
– Mye er haram. Det er haram å spise svinekjøtt, drikke alkohol, gå med silkeslips og kvinner må dekke seg til, slik at de ikke påfører menn knallhard ereksjon i utide og setter dem i forlegenhet  … og ingen nåde innvilges de som kommer i amorøse tanker om representanter av samme kjønn, jamfør 25. juni i fjor.
– Så sant, så sant…
– Men det virker som om de aller fleste muslimer er enige om at drap, terror, knivstikking, gjengvoldtekter, ran på åpen gate, konebanking og kjønnslemlestelse er grei skuring .. og hvis du puler småjenter og finner tid og anledning til å hugge hodet av en jøde, er du pokker til kar og garantert plass i himmelen, der 72 kåte jomfruer ligger klare med spredte ben hvorimellom klissvåte glufser på vidt gap.
– Ralf, da…
– Litt underlig, er det ikke .. å sprenge seg selv og et dusin vantro i luften er helt i orden, men å ta en kvinne i hånden er strengt forbudt.

3 kommentarer
    1. hadde en mannlig muslim rektor tvunget seg på en hvit norsk jente for å håndhilse henne .. hva ville skjedd da ? det ville ble kalt riktignok et overgrep.

      syke firekantet hatere ..

    2. Jeg tar aldri noen i hånden for noen slags grunn. Det er en uhygienisk uvane. Hvem vet hvor de hendene har vært?

    3. Helt ærlig, slike idiotiske innlegg som dette her og slike historier som håndhilsen-rektor greia gjør meg så takknemlig for at jeg forlot norge for godt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg