HVORFOR IKKE BARE KLINE TIL OG KJØPE EN BOK…

Svart natt og mørke gater, dype skygger og et slips. Historien heter Slipset i Istanbul og er en av 15 fortellinger i boken jeg har skrevet og utgitt på eget forlag.
De som vil, kan kjøpe den.

Den veier 120 gram på kjøkkenvekta mi, inneholder 132 sider og måler 11X17,7 centimeter … hvilket gjør den fortrinnlig for en liten reise, eller som adspredelse i situasjoner der tiden går uutholdelig sakte. Fin julegave? Jeg tror det.
Er den oppmerksomhet verdt? Litterære kvaliteter? Ja, ellers ville jeg aldri latt den trykke. Noen få har lest den, deriblant døtrene mine. De er tause… det tar jeg som et godt tegn.
Boken koster kroner 200,-. Eventuelle fraktomkostninger legges til. Ta kontakt. 99 38 46 99, eller på annen måte.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg