GIDDER IKKE SKRIVE TITTEL

Jeg sto i kassakø på polet her forleden. Jeg hadde plukket frem noe ildvann og gledet meg til å komme hjem. Bak meg sto to damer i cirka 40-årsalderen. Kunne ikke la være å høre hva de samtalte om: Podcasten til Tusvik og Tønne.
– Det er bare såååå bra, jeg ler så jeg tisser på meg.
– Mener du den siste utgaven?
– Ja, jeg skjønner ikke at Tusvik ikke fikk den humorprisen. Skjønner det bare ikke på en måte, lissom.
– Ja, helt enig… hun er bare så rå, ja.. hun andre, også… ehh…
– Lisa Tønne.
– Ja, Lisa Tønne? Hun er bare så sjukt kul.
– De snakket om Jette og Joffen.
– Hæææ… hvem er det?
– Vet du ikke det?
– Nei.
– Glem det, de snakket om mye annet også..
– Hva da?
– Ja, det var noe med aviser og debatt… ja, også Sylvi Listhaug.
– Åååå… ja…
– Ja, de kalte henne beverens binne… nei, vent litt… nei, det var ikke det. Filler’n, nå husker jeg ikke… men det var et eller annet med Listhaug. Dritmorsomt.


– Å ja, men du.. til helgen, vet du.. da skal Morten og jeg på hytta. Har dere lyst til å…
Jeg var rykket frem til nummer én i kassakøen. Jeg betalte for børsten og dro hjem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg