JEG ER IKKE AV DEN SORTEN SOM…

… bæsjer og løser femtegradsligninger samtidig, men tidvis leser jeg nyheter mens jeg sitter på do. I går kveld gjorde jeg det. En ganske ekkel og trolig havanasigarformet brun tingest var på vei ut da jeg klikket meg inn på en sak i Nettavisen med tittelen:
Iransk ayatollah: – Folk som er vaksinert for covid, har blitt homoseksuelle
Man er vant til litt av hvert fra den muslimske verden, sjelden blir man overrasket av nyheter fra landene omkring Israel, og ikke uofte må man le. Stundimellom bidrar islam til sinnets munterhet mer enn Freias melkesjokolade, eksemplifisert ved den iranske ayatollahen Abbas Tabrizian, som forestiller seg at en veeeldig heteroseksuell mann straks etter covidvaksinering blir homo så det suser og straks etter gir seg i kast med tøylesløs sex med en hel haug andre menn og deltar i heseblesende orgier fra morra til langt på natt, men det er best å passe seg litt; det er dødsstraff for homofili i Iran. Hertil må nevnes rettspraksis av den snedige sorten:
Den passive part blir henrettet. Den aktive slipper med 100 piskeslag – hvis han er muslim. Pinsevenn, baptist eller på annen måte vantro… da er det slutt. Jepp, intet mindre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg