ALLAHU AKHBAR I UKRAINA

Å hei og hå, det fær så gå… pleide moren min ytre når hun ikke visste riktig utfallet av noe og ikke var så opptatt av det, heller. Slik er det nok også med Putin; han ønsker velkommen 16 000 fremmedkrigere fra Midt-Østen, som vil kaste seg inn i krigen på russisk side.
Gudbedre!

Har Putin sjekket motivene til denne gjengen? Sannsynligvis ikke. Putin er trolig desperat og villig til å prøve alt, men det er ikke sikkert han får det han håper.
Da jeg leste denne nyheten i VG, var min første tanke: Hvorfor i heite hule vil 16 000 fra Midt-Østen krige i Ukraina?
Etter to sekunders intensiv tenkning: Hva er det muslimer hater aller mest? Jøder, selvsagt. Hvor mange jøder finnes i Ukraina? Et dusin? Et snes? Jeg googlet: Ca. 43 000.
Saft suse. Det gikk opp et lys for meg: Gærne og absolutt rettroende muslimer vil kverke jøder, og de gis anledning til det i ly av en væpnet konflikt. Carte blanche. Godt tilbud. For godt til å la det fare.
Akkurat som Stalin driter Putin i hvor mange som dør i krig, og hvorfor ikke kopiere Hiter, som i interessefellesskap med Haj Amin al-Husseini (stormuftien av Jerusalem) satte opp muslimske SS-tropper. Hva SS syslet med, er kjent stoff.
Jeg guuugla videre:
Tusenvis av ukrainske jøder har tatt kontakt med Jewish Agency Israel med tanke på flukt og statsborgerskap i Israel – snøggast råd.
Jepp, det haster. 16 000 klin gærne muslimer med AK-47, machete og jødehat i sinne er faen meg ikke å spøke med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg