ARABER SNIKKSNAKK

I går ettermiddag jobbet jeg med å skifte bakre bremseskiver på bilen min. De var slitt og svært medtatte av rust. Mens jeg holdt på med demontering av de gamle skivene, dukket en kjenning opp. Han kom inn på gårdsplassen.
La meg presentere Ramzi: Palestiner og hardkokt muslim, far til mange barn og ganske røff på mot kona si. Han er min venn, det vil si… Ramzi tror det, og jeg gidder ikke rydde opp i misforståelsen.
– Hva driver du med?
Jeg prøvde å forklare i korte trekk, men ble avbrutt:

– Hæææ??
– Jøder driver med sånt. De gjør alt de kan for å stikke kjepper i hulene til folk.
– Vel, jeg ser ingen kjepper her.
Det skal ikke mye til for å hisse opp Ramzi. Som mange rettroende muslimer er han ikke så veldig innstilt på latter og løyer.
– Du skjønner ingenting!
– Neeei?
– Det er ikke salt på veiene ennå. Hvorfor tror du de bremseskivene ruster?
– Vel, de er like gamle som bilen.
– Du er så naiv. Du vet vel at jøder bruker hele livet på å plage ikkejøder, spesielt muslimer.
– Jødene har fått disse skivene til å ruste… hvordan?
– Om natta. De lusker omkring i mørket og ser etter biler, tisser inn mellom åpningene i felgene. Da ruster det som bare det.
– Hæææ??
– Jødene spiser mye saltholdig mat, slik at urinen blir salt og bremseskivene ruster.
– Nå må du holde opp, Ramzi.
– Det er på den måten de tjener penger. Jødene bryr seg bare om én ting, tjene penger. De har svære eierinteresser i alle slags selskaper, også sånne som lager sånne skiver og selger dem.
– Hæææ ??
Telefonen hans ringte. Han tok den, lyttet i to sekunder før han avga en laaang og svært støyende ordbyge spekket med knallharde arabiske konsonanter. Så la han på.


– Hvem var det?
– Kona.
– Har hun ikke lært seg norsk ennå?
– Selvsagt ikke.
– Vel, jeg får nesten jobbe litt her.
– Noen småbarn som er blitt borte her i området?
– Ehh.. det har jeg ikke hørt noe om.
– Bra, må passe på ungene. Jødene fanger jo små barn, dreper dem, tapper blodet og og bruker det i brødbaking. Det er noe alle vet.
– Ramzi! Nå må du skjerpe deg. Du tror vel ikke på sånt??
– Du er så naiv, sååå naiv, sa Ramzi og avleverte en hakkete og svært konsonantholdig ordmølje som varte en stund.
– Hva sa du?
– Det var arabisk.
– Men hva sa du?
– Det var en bønn
– Hva ba du om?
– Om at alle jødene i hele verden blir fanget og sendt til torget i Mekka og halshugget av en massehalshuggingsmaskin som kan drepe 20 000 jøder på én gang… insha allah..

6 kommentarer
    1. Tatt på kornet, dette, Dølo. Men både som en oppfølging og personlig nysgjerrighet, lurer jeg på en sak som du kanskje kan hjelpe med. I en tidligere kommentar påsto jeg at muslimer oppfører seg som om krenkelser ligger og lurer på dem bak hver en busk. Men en del kan tyde på at de ser mer bak disse buskene. F.eks. jøder. Jøder er jo mindre populære i de kretsene enn Trump er hos Demokratene. Hvor mye jøder er det som går rundt og ødelegger biler med saltholdig urin i nabolaget ditt? Eller kan det tenkes disse jødene er like usynlige og lite håndfaste som klimakrisen?

      1. Det er cirka 1350 jøder i Norge. Antallet innbyggere i Norge er 5 345 599 (2. kv. i år). Prosentandelen jøder i Norge: 0.02525 prosent. Sannsynligheten for at jøder pisser på hjulene mine er altså ikke så veldig stor:)

    2. Det ante meg. Er nok større sannsynlighet for at bilen brenner enn at bremsene blir ødelagt av jødisk urin. Det førstnevnte er jo et veldig aktuelt fenomen om dagen, særlig i Sverige. Sistnevnte not so much. Men muslimen kjøper nok ikke slike konklusjoner sånn umiddelbart.

    3. Et tegn i tiden, antagelig. FrPs for muslimene lite flatterende krimstatistikk laget av SSB forsvant jo over natta den også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg