DAMER SOM TISSER…

… med stay ups på, er ganske sexy. For en tid tilbake vanket jeg leilighetsvis sammen med en dame, ettersom hun bodde i en leilighet. Vi gikk på ski og skøyter, spilte ludo, yatzy og scrabble. Vi syslet med andre ting, også. Senga hennes var 180 centimeter bred.


En kveld kledde hun av seg, hun hadde bare stays ups på og en liten blondetruse i samme farge. Vi skulle legge oss. Hun spradet omkring og pusset tennene.
Nå er det slik fatt at raffinert undertøy for de fleste menn ikke er særlig turn off, og da hun gikk på toalettet uten å lukke døren og satte seg ned for å tisse… ja, da var det gjort.
Da hun var ferdig, reiste hun seg og gikk mot soverommet uten å legge merke til mine omstendigheter. Etter et par minutter:
– Kommer du snart?
– Snart. Skal bare på do.
Alle menn vet at det ikke er enkelt å tisse med svamplegemer fulle av røde blodceller, og det som etterhvert kommer – hvis det kommer – beskriver ikke en pen bue som ender midt i dovannet.
– Hva er det, kommer du snart?
– Snart.
Et minutt senere kom hun tassende, bare iført stay ups. Hun pekte midt på meg, lo og sa:
– Skal du tisse med den der?
Jeg forklarte at jeg ved slike tilfeller pleide stå på hendene foran toalettskålen og styre så godt jeg kunne, men det var lenge siden og den gangen hadde jeg en vegg ved siden som jeg kunne støtte meg til.
– Jeg kan erstatte veggen, holde fast beina og styre strålen samtidig, sa hun.
– Ehhh…
– Kom igjen.. ikke vær så treig.
Vel, jeg gikk opp på hendene, slik faren min lærte meg for uendelig mange år siden. Jeg vrikket meg rundt, 180 grader … slappet av så godt jeg formådde, konsentrerte meg og presset det jeg orket og slapp en ikke så velluktende sky av tarmgass, som varmere enn luften omkring steg og entret neseborene til damen, som foretok seg tre ting samtidig:
Hun så fyy faaaen, vred seg litt bort og mistet høyre fotfeste på det glatte flisegulvet.
Akkurat i det øyeblikket begynte det å renne, jeg mistet balansen, forsøkte å rette meg opp, hun ville hjelpe meg, men skled på en hårbørste som ikke skulle ha ligget på gulvet… jeg landet på venstre skulder og merket at kragebeinet brast, høyre fot banket inn i veggen, hun prøvde å holde seg fast i en gardin som hun rev med seg da hun falt oppå ryggen min … gardinstanga i full fart etter og laget en kul i bakhodet hennes…
Vi ble liggende en liten stund, i taushet. Hun reiste seg opp, tok et overblikk:
– Nå tror jeg du kan tisse på vanlig måte.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg