DE HØRER HVERANDRE

Jeg var på pub i sted og kunne ikke la være å overhøre en samtale mellom to middelaldrende menn ved nabobordet:
– Kona mi har fått bollemus.

– Du hørte meg.
– Jeg kan ha hørt feil.
– Du gjorde ikke det.
– Men faen, bollemus er ikke bare noe man får… sånn helt uten videre.
– Vel, hun har bollemus.
– Når oppdaget du det?
– I går kveld.
– Jøye meg, har hun fått bollemus i en fykomfei?
– Njæ…
– Det er ganske spesielt.
– Hvorfor er du så interessert i kjønnsorganet til kona mi?
– Nei, altså… det var…
– .. noen… eh… en stund siden sist jeg så den.
– Så hva?
– Det vi snakker om.
– Åååja… jajo, sånt skjer.
– Hva da?
– At man ikke.. ja, du skjønner..
– Nei.
– Men hun har jo lagt seg ut.
– Hva??
– Hun tar seg godt ut.
(PAUSE – DE TO DRIKKER I TAUSHET OG SER HVER SIN VEI)
– Med eller uten rosiner?
– Hææ??
– Ingenting…
– Jeg hørte deg.
– Sorry, bare kødda.
– Du kan drite i å komme til førstedagsfrokost.
– Hææ??
– Du hørte meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg