DEN ABSOLUTT UUTHOLDELIGE HVITHET

Hvis du er hvit, er du rasist. Hvis du ikke innser det, er det fordi du er hvit. Alle hvite nordmenn er rasister… og George Floyd, som i levende live var en vanlig svart mann med kriminell fortid heri inkludert væpnet ran, er nå opphøyet til noe i nærheten av en helgen… og Winston Churchill, som i løpet av fem lange år var opptatt med å banke verdenshistoriens verste rasist og lyktes med det, er nå utropt til rasist av aller verste sort.
I Oslo jobber noen dag og natt med sikte på å få fjernet Churchill-statuen på Solli plass, likeledes vil noen rasere Holberg-monumentet utenfor Nationaltheatret. Begrunnelsen er at Ludvig Holberg var investor i slavehandelbransjen, og det var visst Churchill, også; underlig… jeg trodde Winston brukte det meste av penga sine på  sigarer, børst og drosje.
Hedersmannen Christian IV skjærer heller ikke klar. Han grunnla hovedstaden, men det hjelper ikke, han var visst også rasist og noen vil fjerne statuen av ham på Stortorvet.
Men de fleste av mine tanker denne morgenen går til Aurora Aksnes. Uansett hvor inderlig hun ber om unnskyldning, vil hun aldri bli tilgitt to konserter hun holdt i Israel i fjor, og i tillegg er hun irriterende hvit. Jeg tror ikke det går an bli hvitere enn Aurora.

For alle som er brune i huden, eller helt svarte, er hun i sin blendende hvithet en fornærmelse så ærekrenkende at man lett kan besvime, eller gi seg til å brenne biler, plyndre butikker og knivstikke tilfeldig forbipasserende.
Hvithet står ikke høyt i kurs. Sist jeg var i butikken, ble jeg tildelt noen blikk som oversatt til kebabnorsk er omtrent slik: Javlige pottetrasistmorapuler… wolla du skal henge etter balla og øyelokka over en haug med glødende kull mens jeg volltar morra di i rævva.
Ettersom jeg har veik ryggrad og er litt av en opportunist og har lyst til å opprettholde puls og stoffskifte, har jeg besluttet å tilpasse meg, gjøre det motsatte av det Michael Jackson gjorde… gjøre meg så brun som mulig.
Her i Norge står muslimer sterkt, de er innvilget særstilling i det norske samfunnet, til og med Den norske kirke legger egen religion til side for å tekkes muslimene og stimulere til fortsatt kokelikohysterisk dyrking av en pedofil voldsmann som dævva for nesten 1400 år siden
Jeg blir ikke så lett brun, men skokremprodusenten Kiwi har to nyanser av brunt. Jeg kjøpte en boks av typen mørk brun. Det gjorde susen. Trengte bare et strøk. Jeg kjente meg nesten ikke igjen .
Muslimske menn på min alder kler seg absurd stygt. Jeg gikk på Fretex og kjøpte de fæleste buksene jeg fant og noen helt ellevilt ufikse dressjakker. Damen bak disken så rart på meg. Tilsammen betalte jeg en sum så lav at den må benevnes symbolsk.
Jeg la opp buksebeina til høyvanns, slik skikken er blant muselmenn. Jeg har en gammel sauefell, gråsvart i ulla. Jeg klippet av en drøy såte og tilvirket ved enkle håndgrep og dobbeltsidig tape et bustete, omseggripende og veldig ekkelt helskjegg.
Det gjelder å tilpasse seg nye tider, og muslimmunduren virker som bare faen. Når jeg går omkring i byen der jeg bor, er det som om alle hvite i nærheten retter seg opp og viser høyaktelse og uendeeelig respekt. De gjør alt de kan for å unngå mistanker om rasisme. LOL.
Det er faen meg fett å være brun muslim…

1 kommentar
    1. Hvis du vil tvinge en nordmann til å gjøre nøyaktig som du vil, så bare kall han rasist. Nordmenn er mer redde for å bli kalt rasist enn drapsmann. Nordmenn gjør hva som helst for å kvitte seg med rasiststempelet. Tenk om naboen tror du er en rasist! Herregud!! Og tenk om vennene dine tror du er en rasist!! Best å piske seg selv og hate sin egen hud, bare for å være på den sikre siden.

      Jeg tror utlendingen har oppdaget dette. De har forstått at nordmenn gjør hva som helst hvis noen kaller dem rasister. Så de kaller oss rasister og vi får panikk. Men en ting må sies, når man reiser fra afrika til verdens hviteste og mest homogene land også begynner man å syte over alt er så hvitt, da er man for dum til å leve. Hva forventet de? Hva forventet de å finne i Norge, verdens hviteste land?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg