DEN STORE SAMMENHENGEN

My pussy taste like Pepsi Cola
Slik åpner Lana del Rey en av sine sanger. Hun avslutter med samme frimodige betroelse … ikke bare én gang, men tre ganger.
Man må anta at Lana del Rey har fått tilbakemeldinger og så å si øser av erfaringer.

Alle vet hvordan urin stinker etter asparges spist, og lam som tasser fritt omkring på sommerbeite og spiser akkurat det de vil, blir veldig gode søndagsmiddager utpå høsten. Man er det man spiser … og i del Reys tilfelle: Det man drikker, altså Pepsi Cola.
Teksten hennes har fått meg til å tenke. For en tid tilbake – ganske lenge siden, for å være like unøyaktig – var jeg sammen med en dame som både sent og tidlig spiste Stabburets Makrell i tomat, som er noe av det aller ekleste jeg vet. Jeg pleide holde avstand til henne mens hun spiste, også to timer etter.
Hun spiste dette fæle pålegget så ofte at kroppen hennes aldri var tom for det. Fordøyelsessystemet hennes var opptatt med å prosessere Stabburets Makrell i tomat hele tiden – hvert minutt på døgnet.
Det har fått meg til tenke. Det var jo en litt underlig smak, noe uvant. Ja, det var det. Takket være Lana del Rey har jeg forstått sammenhengen.

5 kommentarer
    1. Forstår ikke at du ikke kan like makrell i tomat, du som er så glad i fisk. Kanskje det bare er den glade laks du liker og definerer deg selv med?? Hva om hun likte sardiner??
      Uansett måtte du like denne dama siden du faktisk fant deg i at hun spiste dette “skvipet” – makrellen altså:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg