DET LIGGER AN TIL..

… endring av flaggloven. Et flertall på Stortinget vil sidestille regnbueflagget med det norske i rødt, hvitt og blått.


Kult. Jeg har allerede kjøpt et regnbueflagg i verandaformat og vil  heise det ved første anledning, straks etter lovendringen.
Naboen min flagger hver gang byens elitelag spiller hjemmekamp. Jeg tenkte at da vil jeg være litt av en skjemtegauk og slå til med mitt mangefargede flagg. Ironisk flagging, så å si.
Men så har jeg tenkt: Tenk om folk i nabolaget ikke skjønner humoren. Jeg kjenner ikke alle i gata der jeg bor. Hva om mange av dem er homoseksuelle og tolker flaggingen min som invitasjon til heidundrende og helt tøylesløs lakk- og læraktig homotilstelning utpå kvelden… etter kampen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg