EG SER


Eg ser at du er døll
men eg kan ikkje pimpa livet for deg
Du må pimpa det sjøl
for eg gidd’ ikkje hjelpa til
nei, eg gidd’ ikkje hjelpa

Eg ser at du er lei
men ingen gidder høyre på sutringa di
Du får drikka deg full
men eg kan drikka med deg
ja, eg kan drikka med deg
(hvis du spanderer)

Eg ser du vil bli pop
men det kan du faen meg glemme, truuur eg
for du er ein grinete dude
ja, det er du faaaaaaaaaen meg, det 
det er du faaaaaaaaaaen meg, det

Eg ser du vil bli spilt
men eg kan ikke laga musikken for deg
Du må laga han sjølv
og vi veit jo åssen det går…
då blir du ikkje spilt i radio
nei, du blir ikkje spilt i radiooooo…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg