GITTE OM FITTE

Når min eneste venninne i hele verden ringer, løfter jeg telefonen. Hun ringte i går kveld.
– Så hyggelig. Bra med deg, Gitte?
Gitte er ikke så glad i innledende snikksnakk:

– I fjor. Eller forfjor.
– VG-journalister skriver så ofte de kan om sex og sånn. Her om dagen hadde de et intervju med en dame som heter Iselin Guttormsen, som sier Vi jenter må eie fitta vår.
– Ååå … javel, men det er vel et rimelig standpunkt, især sett hen til at det kvinnelige kjønnsorganet er veldig godt integrert i underlivet, sitter dønn fast og således er vanskelig å fjerne og bortbringe. Eiendomsforholdet er uomtvistelig.
– Tullebukk.
– Jeg lytter.
– Barnslig havesyke. Jeg vet ikke hva som feiler disse unge kvinnene nå om dagen. Da jeg var ung, var jeg nøye på å dele så mye som mulig.
– I know..
– Du husker mottoet mitt i russetiden?
– Alle får?
– Hvertfall nesten, og det er en god leveregel som jeg har holdt fast ved. Et vennlig ord og et håndtrykk er bra, men fitte … det er noe helt annet.
– Ice breaker?
– Nettopp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg