GITTE PÅ SEMINAR

Min venninne Gitte ringte meg i sted. Ettersom jeg ikke hadde mye annet fore enn å drikke calvados og røke sigaretter, løftet jeg telefonen.


– Hei, Gitte… hyggelig. Lenge siden
– Nok snikksnakk. Jeg var på seminar i helgen, jeg skal ikke nevne hotell og postadresse, men jeg hadde forventninger.
– Jeg lytter.
– Jeg gikk høyt ut. Jeg stæsjet meg opp ganske kraftig. Sant å si regnet jeg med de første grove tilnærmelsene før hovedretten. Jeg hadde jo en mann på hver side.
– Rimelig antagelse.
– Men de gutta var… det nyttet ikke hva jeg enn gjorde.
– Hadde du kledd deg litt feil? For utfordrende?
– Nei, ikke det hele tatt. Det var meget lett å komme til overalt, kjolen var ettersittende med splitt halvveis opp på låret. Ingen truse under. Drøy utringing og ingen BH. Selv en funksjonshemmet mann med nedsatt førlighet i armene hadde ikke hatt problemer…
– Så dumt, da.
– Veldig dumt. Utpå kvelden rearrangerte jeg kjolen litt, slik at den ene puppen nesten ramlet ut og sa hei, alle sammen, her er jeg. Men tror du det hjalp?
– Jeg var ikke der..
– Fånyttes.
– Men dansegulvet, du pleier… .
-.. jada, jeg var på tilbudssiden, brukte kroppen for alt den var verdt, men ingen prøvde å smyge en hånd oppunder skjørtet, ingen labb på puppene. Ikke engang et klaps på rumpa. Hengehuer!
– Uffda.
– Dagen etter var det lørdag. Nye sjanser, tenkte jeg..
– Sportslig.
– Jeg horet jeg meg skikkelig opp.Tung sminke og enda mindre kjolestoff. Jeg droppet chanelen, i stedet slepte jeg en pekefinger langsetter der du vet og tørket av på begge kinn.
– Det er radikalt, Gitte.
– Man må tilpasse tiltakene etter situasjonen.
– Det er sant?
– Jeg elget meg innpå både her og der. Bød meg frem som en gatetøs. Hele meg signaliserte med store bokstaver: Kom og ta meg hardt og lenge!!!
– Saft suse.
– Det verste kvinner vet er å bli oversett av menn. Kvinner vil ikke innrømme det, men de digger å være objekter for menns grisete fantasier.
– Men til saken… bleidetnopårei?
– Null, jeg måtte gå og legge meg alene. Jeg var så nedfor at jeg ikke engang gadd onanere.
– Du slette tid.
– Tulla, jeg onanerte.. og fantaserte om Trond Giske.

6 kommentarer
    1. Kjenner meg Så igjen i venninna di. Før min første langhelg i Roma, hadde jeg lest i en nokså oppdatert reiseguide at de romerske gutta kunne være ganske pågående og at man bl.a kunne bli utsatt for gnukking på bussen. Jeg reiste litt skuffet hjem uten verken å ha blitt tafsa eller gnukka på! Det er snart bare trøndere som er Ekte Mannfolk nå om dagen! Jada, alle vi som ikke har blitt tafsa på av Giske fantaserer om han, men det er jo ikke så mange av oss. Mannen er en KAPASITET! En skikkelig A.P som har noe umotståelig Dyrisk ved seg som appelerer særlig til oss seksuelt frustrerte middelaldrende kvinner! OH-AH! Hadde han bare ikke vært en sånn utålelig gammel gris som bare tafser på småripsen. Der snakker vi Virkelig Diiiskriminering!

      He he- jeg bare kødda med det siste der. Giske er en liten forvilla pusekatt som ikke frister meg. Men det aner meg at han har et stort bekreftelsesbehov. Ikke at jeg selv ikke har det…Behov.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg