GLUFSEGUSTAV BLE NEDFOR, GITT..

For noen dager siden var Kari Elisabeth Kaski på TV og sa at hun og hennes parti SV hadde pønsket ut nytt forslag til lov: Samtykkeloven. Som er ment å forhindre sex der begge parter ikke er hjertens enige.
At forslaget kommer fra SV, overrasker ingen. Sosialister liker jo å regulere saker og ting som ikke lar seg regulere.


Jeg glemte innslaget straks det var sendt og tenkte ikke mer på det, men etter en halvtime ringte telefonen. Det var ikke min venn Ralf, ikke min venninne Gitte.. nei, det var en annen god venn, som jeg tror vi må holde helt anonym, la oss bare kalle ham Glufsegustav.
Jeg har forlengst kommet ut av tellingen med hvor mange damer han er “blitt kjent med” i løpet av den siste uken. Selv bruker han termen “feid”. Han var ganske opprørt:
– Hørte du hva hu dærre Kasko sa på TV. Samtykkeerklæring for sex… hæææ?


– Du mener nok Kaski.. så så, det forslaget går aldri gjennom i Stortinget. Og hvis det gjør det, hva så… det vil ikke stoppe deg.
– Jamen faen, samtykke! Skal man fylle ut skjemaer og sånn, da? Hææ? Rubrikker med ulike aktiviteter og sånn… enærn, toærn, slikking, avsuging med og uten svæljing, feiing med, eller uten mens, 69, sex inne, sex ute, sex på låven, på offentlig toalett, i bil, på stranda… med pisk, uten pisk…
– … så så, jeg skjønner at du er opprørt, men dette går nok bra, skal du se..
– Jeg hater papirarbeid!! Tenk på trekant og enda flere… blir jo bare byråkrati og papirkaos…
– Tror ikke Kaski mener at man skal signere og medsignere på et A4-ark.
– Håper ikke det, sa Glufsegustav og redegjorde for sist lørdag:
Han var i sentrum av byen der han bor og traff en dame litt eldre enn sin eldste datter. De to fant tonen, som det heter.  Glufsegustav er litt av en sjarmør, og etter en par flasker vin på et av byens etablissementer, var damen ganske mør og amorøs.
– Jeg hadde hverken penn eller papir på meg, skulle jeg gått i baren og spurt om skrivesaker… hææ?? Skulle hun og jeg satt oss sammen og utarbeidet et dokument hvori prognoser om den neste halvtimens aktiviteter og anmerkninger om hvilke som er akseptable og ikke.
– Tungvint, ja…
– Jeg hadde ståpikk, og hun holdt på å skli av stolen…
– Vel vel… jaja, men hvordan gikk det?
– Dassene på det utstedet er ganske greie, handikapptoalettet er enda bedre. Der var sånne håndtak overalt, veit du. Veldig praktisk.
– Men da gikk jo alt fint, da.. når skal du møte piken igjen?
– Præææhæhhæhahahhaha… tullebukk. Du er jaggu morsom…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg