HO MÄRTHA OG GUTANE

Av og te’ likar eg å tale dialekt, og are gonger kan eg ikkje lata vera skrive på dialekt. Det berre kjem ivi meg, og eg klarar ikkje støppe. Eg prøvar, men greier det ikkje.
Detta kjem nøk av at eg somtir uppheld meg i vestre Telemark og dera ikring, og der blir ein mobba og banka, nokre gonger kjøyrd ivi med traktor om ein ikkje taler skikkeleg lokalt bygdemål. Græmleg brutalt og nådelaust, men det æ greitt. Eg likar det soleis.
Eg æ heime no, men klarer ikkje omstille meg. Nei, eg klarar de’ ikkje… og nett no såg eg at han Ari Behn og sjamanen Durek æ blitt sø go’e vener. Eg heve sett eit bilæte av dei to tilsaman, dei står tett i lag og klinkar hovuder på Instagram.
Love you, brother, hev’ sjamanen skrivi til det koslege bilæti…som oversett er: Elskar deg, bror.
Detta får ein te’ å undras… ein veit jo at sjamanen har vøri saman med ein mann i sju år fyri han blei kjæresten te’ ho prinsesse Märtha. Det ty’er på at sjamanen æ ein slik ein biseksuell, som det heiter.
Kanhænde æ sjamanen blitt forelska i Ari og hev’ lyst te’ å stryka han nedivi ryggjen og kanhænde litt lenger ne’.
Ari æ jo kunstnar og forfattar og slikt nøkø, og han hev’ jo òg laga eit servise mæ’ påfuglar på… og slike kunstnarar æ jo litigrandi annleis, hev’ eg lest og høyrt ein stad, og då tenkjer eg at Ari likar tilnærmingane te’ han sjamanen.
Og nesten ingen i heile Noreg æ meir alternativ enn ho Märtha, og ho synes kanhænde de’ æ gildt at eksmannen hennar og kjæresten hennar likar kvarandre sø gøtt –  betre enn det som æ vanleg blant karar.
Ja, kven veit… kanhænde dei alle tri blir kjærastar, slik at dei kan gjera slikt som kjærastar gjer når dei ær heilt åleine på søverome’. Då bli’ nok kongjen og dronninga gla’e og gle’er seg te’ jolefeiringa, trur eg…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg