JEG – EN HORESØNN

I byen der jeg bor, et godt stykke fra der jeg bor, bor en hel haug muslimer. Noen av dem er tyrkere. Rett som det er klumper de seg sammen i et forsamlingshus, hyller president Erdoğan og ber til Allah, men det ble avisskriverier og litt baluba da en imam i denne muslimflokken via facebook ytret:
«Kvinner uten sjal er som kjøttslakt, hvem som helst foretar kvalitetskontroll, til og med bestefar på 80.»
Ikke så morsom, men denne er bra:
“Kvinner uten sjal er som hus uten gardiner, de er enten til leie eller til salgs.”
Altså: Alle etnisk norske kvinner er horer.
Kan ikke annet enn komme i tanker om min egen mor, som aldri gikk med noe på hodet, bortsett fra om vinteren. Jeg tenker på mormor, som dekket håret bare når hun lagde mat og tankene  mine går til min døtre, som sjelden er å se med annet på hodet enn langt hår.


Artig å tenke på at jeg ifølge angjeldende imam er en horesønn, født av en hore befruktet av en horesønn, og at jeg for noen år siden gjorde en hore gravid og ble far til to horer … som etterhvert treffer noen horesønner, som…
Altså: Etnisk norske nordmenn produserer altså horer, horesønner og horekunder på løpende bånd, som med tiden  leier, kjøper, eller bygger horehus i horestrøk – som nordmenn vanligvis pleier kalle etablering med bolig.
Det er svææært sjelden muslimer er morsomme, men denne gangen lyktes de faen meg. Gratulerer og salaam alaikum:)

1 kommentar
    1. Og for liksom å sette spikeren i kisten, så innehar jo de som faktisk ER ‘horer’ av yrke den nøyaktig samme menneskelige verdi som enhver annen person! Det er faktisk ikke noe annerledes og mindre diskriminerende å uttrykke seg nedsettende om såkalte ‘horer’ som gruppe enn hva muslimer angår 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg