JEG ER EN DÅRLIG TEGNER…

… jeg erkjenner det, men jeg har gjort så godt jeg har kunnet. Dette er Danmarks statsminister Mette Fredriksen i en ganske sjelden seksuell aktivitet: Frivillig voldtekt.

Hvilket hull det er tale om, har jeg ikke tatt stilling til, dere lesere får selv velge, men det er nærliggende å tenke seg toærn.
Statsminister Fredriksen og hennes regjering har nylig besluttet å foreslå en lov som forbyr brenning av Koranen på offentlig sted. Den danske regjeringen vil at Danmark skal underkaste seg islam, som er nettopp det rettroende muslimer vil at alle skal. Ja, for hele poenget med islam er jo underdanighet, ellers kan det gå deg fryktelig galt.
Mette Fredriksen og hennes regjeringskolleger setter altså gærne muslimers følelser høyere enn ytringsfriheten og gir seg ende over for å tekkes regimer som holder seg ved makten ved drap, terror og vold.
Ja, også er det muslimene som bor i Danmark. I 2020 utgjorde de 256 000 personer – 4,4 prosent av befolkningen – og ingen vet hva de kan finne på av faenskap ….hvis danskene fortsatt gis lov til å brenne Koranen. Så får det heller bare være med denne ytringsfriheten.
Straff for brenning av verdens aller verste og mest absurde trykksak? Den danske regjeringen tenker seg to år i spjeldet.
Gudbedre!

3 kommentarer
    1. Også danskene, da.. Av alle folkeferd, var danskene de siste jeg ville tiltenkt å være trolig til å tenke i de baner.. – De som liksom har stått frem som de reneste pionerer i hht å ta til motmæle mot den fremmedkulturelle innvandringen på de mest spektakulære vis; Både den legendariske Muhammed-karikauren- og selveste koranbrenneren, Søren P. Poulsen, stammer jo fra vårt broderfolk i sør.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg