LEXUS OG FROSSENPIZZA

Artig denne kampanjen som føres mot den fæle anarkohyperfascistnazistrasistiske publikasjonen Resett. Sveinung Rotevatn (V) og hel haug andre har gått til aksjon. De oppfordrer annonsører til ikke å annonsere i Resett, som de mener er så langt til høyre at den forlengst har ramlet ut av den politiske aksen.
Men hva med denne bloggen? Jeg skriver jo mye tant og fjas, men tid om annen også litt islamkritikk, som innholdsmessig er ganske saklig, men jeg har unnet meg en og annen uærbødig Muhammed-tegning, mye røffere enn karikaturene i 2005-6. Jeg har det.


Men her er annonser… stort sett fine produkter. Foto.no reklamerer for Leica-kameraer og Dr. Oetker falbyr frossenpizza med “saftig skinke og masse digg ost”.
Biler også: Nye Range Rover Evoque, “nå som mild hybrid”. Også er det boka til psykolog Sissel Gran, Inni er vi alltid unge – terningkast 5 i Dagbladet.
Bonytt og fliser fra Norfloor og Den internasjonale Fosse-festivalen på Det Norske Teatret og Roald Dahls Charlie og sjokoladefabrikken attpå.
Ja, også er det Lexus UX 250h.. “Unn deg en reise på første klasse”. Hertil vil jeg tilføye for egen regning: Bilen er så schtøgg at den gjør seg best i garasjen, men så har jo japanerne aldri vært i verdenstoppen hva bildesign angår…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg