MOHAMMADS TI BUD

For drøyt en uke siden ryddet Aftenposten en dobbeltside slik at Mohammad Usman Rana kunne skrive det han ville om det store og overaltinngripende hatet som hjemsøker alle muslimer i vårt land.


Avslutningsvis: En tipunkts liste over hva som bør gjøres for å dempe dette hatet og øke muslimenes livskvalitet. Men Rana utdyper ikke så mye. Derfor har jeg hjulpet ham litt, lagt til det han trolig ville ha skrevet hvis Aftenposten hadde gitt ham en side til.
Ranas forslag er skrevet med fete, svarte typer. Mine tilføyelser er hektet på med vanlige, magre fonter.

1. Gjennomføre årlig undersøkelse av befolkningens holdninger til islam og muslimer i Norge.
Rana er på det rene med at muslimer ikke er så gode til å forske. Derfor har han nok i tankene forskningsstiftelsen FAFO hvori Guri Tyldum, som har spesialisert seg på forskning hvis resultat er at alle nordmenn i hele verden hater muslimer og er durkdrevne rasister på heltid. Rana tenker seg en slik FAFO-rapport årlig.

2. Ha oversikt over muslimhat på internett og i mediene.
Ingen i hele Norge er flittigere rasistjeger enn Rune Berglund Steen, leder av Antirasistisk Senter. Han sporer opp rasister, nazister, fascister og alle andre -ister som kan tenkes å mislike islam. Det ryktes at han leter overalt, inkludert sykehjem, barnehager, SFOer, syklubber hist og her, lokale fugletitterforeninger, filatelistklubber, Norsk forening for gravplasskultur, Norsk Bonde- og Småbrukarlag og Foreningen Rastløse Bein i Thomles gate 4, Oslo.

3. Registrere hatkriminalitet mot muslimer i alle politidistrikter.
Påtenkt ansvarshavende er Politidirektoratets bamsepolitiavsnitt som til alle store og små politienheter i landet sender rundskriv hvori strengt pålegg om patruljering av deres distrikter med henblikk på antiislamsk virksomhet og etablering av finmaskede nett av informanter som anonymt kan melde fra om hypernazifascistrasister i nabolaget og omegn.

4.Gi lavterskeltilbud for muslimer som opplever hat og diskriminering.
Over hele landet bygge mange og godt oppvarmede bygninger der muslimer kan stikke innom med jevne mellomrom og fortelle alle der hvor sabla rasistiske alle nordmenn er. Med lavterskeltilbud menes dørstokker så lave at kvinner ikke snubler, går på trynet og mister hijaben sin, slik at håret blir synlig og utløser kolossale ereksjoner blant alle mannlige tilstedeværende.

5. Øke sikkerheten rundt moskeer i forbindelse med arrangementer med mange mennesker.
Når politiet skal øke innsatsen et sted, må innsatsen reduseres andre steder. Rana mener at muslimer trenger særskilt vern, og at alle landets omlag 200 moskeer/forsamlinger bør voktes henimot døgnet rundt.
For å få til dette, mener nok Rana at politiet må slutte å bry seg så mye om hva som foregår i ungdomsgjenger i Oslo øst og se mellom fingrene på ran, knivstikking og gjengvoldtekter. Videre synes han politiet bør finne på annet å bry seg med enn sosial kontroll, tvangsgifte, kulturelt betinget hjemmevold og tradisjonell ødeleggelse av kvinnelige kjønnsorganer.

6. Opprette et forskningsprogram om muslimhat og muslimsk liv i Norge.
Rana mener nok at man bør bygge et eget forskningsinstitutt sentralt i Oslo, areal pålydende 3000 kvadratmeter i fire etasjer med plass til drøyt 1500 ansatte, som hver dag hele året forsker på muslimhat og lager ukentlige rapporter om hvor fælt alle muslimer har det i Norge.

7. Utvikle læringsressurser rettet mot lærerutdanningene og lærere i skolen. Læreplaner bør omfatte undervisning rundt hat mot muslimer i relevante fag.
Rana mener nok at lærerutdannelsen bør endres, slik at muslimhat blir et eget fag. Dette vil naturligvis gå på bekostning av andre fag. Som muslim er nok ikke Rana så opptatt av forskning og utvikling, følgelig mener han nok at naturfagene må vike og kanskje utgå fra lærerutdannelsen. Med relevante fag, mener Rana formodentlig alle fag – sløyd og kroppsøving inkludert.

8. Finansiere initiativer som bidrar til økt kontakt mellom muslimer og ikke-muslimer i samfunnet.
Privatpersoner kan søke om og hver eneste gang få innvilget penger påtenkt dekning av utgifter medgått til middagsinvitasjon av etnisk norske nordmenn. Halalkjøtt, halalgrønnsaker, halalkaffe, halalkake, halalfrukt, halalkonfekt og halaltannpirkere ække gratis. Intensjonen er at nordmenn skal forstå hvor bra islam er og hvor jævlig muslimer blir behandlet i Norge og omegn.

9. Etablere pilotprosjekt sammen med muslimske trossamfunn hvor unge muslimer reiser til skoler for å fortelle om hvordan det er å være muslim i Norge.
Rana mener nok at piloter bak spakene i svære, firemotors jetfly skal frakte representanter fra muslimske trossamfunn rundt omkring i Norge, slik at de kan besøke skoler og fortelle alle der hvor jævlig det er å være muslim i Norge og hvor inni kamelræva rasistiske nordmenn er.

10. Engasjement mot muslimhat internasjonalt som ledd i menneskerettighetsarbeid.
Rane mener nok at man må opprette et eget institutt som orienterer seg både nasjonalt og internasjonalt og tar sikte på avvikling av ytringsfriheten i Norge og resten av Vesten. Ytringsfrihet og demokrati er jo det aller verste muslimer vet.
Når Rana snakker om menneskerettigheter, mener han ikke FNs… men Kairo-erklæringen av 1990. Dette er en muslimenes eget menneskerettighetsdokument, godkjent og signert av 45 muslimske land. Sharia er overordnet alt og nåde den som ikke tror på Muhammed, er utro, homofil, eller – Allah forby – kler seg som norske jenter… altså horer.

 

8 kommentarer
    1. Det er jo påfallende at de respektive nyankomne stiller seg såpass negative til akkurat den rettigheten som muliggjør at de fritt kan uttrykke en slik forrakt for det land og folk som har ønsket de velkommen uten noen form for represalier!..

    2. Nordmenn er ikke rasister, det fantes ikke rasisme i Norge før det kom utlendinger hit. Problemet er at utlendigene er kravstore og vanskelige og vi nekter å bøye oss for dem hele tiden. Og de begynner å skrike “rasister”. Slik skaper man rasister. Ett eksempel, en afrikaner sto i inngangspartiet til en butikk og prøvde å selge noe. Han var ekstremt pågående, gikk opp i ansiktet på alle som kom inn i butikken. Han gjorde det med min søster, hun sa “nei, jeg skal ikke ha noe” også gikk hun. Og plutselig skrek afrikaneren “Rasist!!!” etter henne så høyt han klarte. Det er problemet, hvis hvite mennesker ikke gjør nøyaktig som det inavlede avskummet krever, så kaller de oss rasister med engang. Det er et pressmiddel de bruker, enten gjør du som vi sier eller så kaller vi deg rasist. På grunn av dette så hater jeg utlendinger mer enn noensinne før. Tidligere hadde jeg ingen problemer med dem, men etter å ha møtt dem og hørt hva de sier og sett hva de gjør, så håper jeg de alle sammen faller i en fjord og blir der. Jeg tåler dem ikke, jeg vil ikke tilbringe ett sekund i samme rom som dette tøyset fra utlandet. De må lære å oppføre seg som folk først.

      Det er jo rart alt sammen, de kommer hit for å få hjelp. Landene deres er så ødelagt at de må ha hjelp. Og vi hjelper dem. Også begynner de å kreve?? Hvem faan tror de egentlig at de er? De burde sitte helt stille og være jævlig takknemlige for at vi ikke har kastet dem ut alt. Kravstore frekke jævler. De oppfører seg som om de eier landet. Noe de faktisk tror de gjør.

    3. Hvis jeg kom fra et land som min egen religion hadde ødelagt så mye at jeg måtte flykte til Norge for å få hjelp, så hadde jeg sitter jævlig stille og forsøkt å ikke lage èn lyd når jeg kom til Norge. Jeg har aldri sett maken til frekkhet, vi har ikke slik frekkhet i Norge, man må til utlandet for å finne det. Hvis de oppførte seg slik i folks private hjem så hadde de jo blitt kastet på hue og ræva ut med engang. Jeg fatter ikke hva slags oppvekst disse folkene har, det er som om de har blitt opplært av hyener.

    4. Jeg har en mye enklere liste, det er kun ett punkt; Kast hver eneste jævla islamist ut av vårt land idag. Jeg har aldri sett maken til utakknemlige beist. Først reiser de til Norge fordi de trenger hjelp. Og vi er dumsnille nok til å faktisk hjelpe dem. Også begynner de å syte, maten er ikke bra nok, været er ikke bra nok, nordmenn er ikke bra nok, NAV gir dem for lite penger så NAV er ikke bra nok. Også kaller de oss rasister. Hvis vi var rasister, så hadde vi aldri sluppet dem inn i Norge i utgangspunktet. Men den tankengangen blir for innviklet for ørkenfolket, for vanskelig. Det er lettere å late som om man er et offer og skrike rasist etter folk. Helvetes snyltende faanskap. Hvis det er rasistiskt å ikke like folk som lyver, stjeler, maser og lyver litt mer hele dagen lang, så er jeg 100% rasist og trives med det. Jeg skal faan meg tatovere “RASIST!” over hele den ene armen min og kun bruke t-skjorte. Jeg har møtt dette avskummet, jeg har bodd vegg i vegg med dem, jeg har sett hva de gjør, jeg har hørt hva de sier. Og det finnes ingen sjanse i helvete for at jeg noensinne godtar islamister i Norge. De skal ut, de skal hjem.

    5. Hatefulle islamister lyver seg inn i Norge for å snylte på NAV også kaller de oss hatefulle.

      Det er jo ikke mulig for nordmenn å like muslimer. De står for alt vi ikke liker. De bryter norsk lov hver eneste dag. For at jeg skal like muslimer, så må jeg først godta tvangsekteskap, religiøs kontroll, konemishandling, pedofili, vold, faanskap og mer faanskap. Og det kan jeg ikke gjøre, jeg er en nordmann. Nordmenn godtar ikke slikt. Jeg avskyr det. Jeg kan jo ikke støtte folk som kun driver med ting vi nordmenn avskyr. Jeg vet Erna Solberg krever at jeg bøyer meg og gjør som islamistene vil. Og jeg vet at Solberg stempler meg som en nazistisk rasist hvis jeg ikke godtar det. Så da er jeg en nazistisk rasist. Heller det enn å være en idiot og en landsforræder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg