NILS KJØRER BIL – DEL 2

Administrerende direktør i Vegfinans, Nils Christian Helgesen, er sikkert en sånn en som runder av dagen ganske tidlig. Penga kreves uansett inn, i en uendelig kontantstrøm.  Men hans undersått Birgitte Johansen har kanskje ikke fått ut alt hun har innerst i hjertet sitt. Kanhende hun vil snakke med Helgesen om tilstundende seminar på Bulkesjø, hvem som skal ligge på hvilket rom og sånn.. og om det ikke er best at de to har rom ved siden av hverandre, ettersom de har lederstillinger begge to og sånn og greier med mer og et cetera…

Men Helgesen ha’kke tid. Gidder ikke mer kvinneglam i dag. Han vil hjem, og det passer meg bra. Da kan jeg ringe ham, for man har jo så uendelig god tid mens man kjører bil.
Jeg gjentok det jeg gjorde i dag tidlig. Jeg ringte. Men svarte han? Nix. Så rart…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg