NILS KJØRER BIL – DEL 1

Vegfinans igjen og adm. dir. Nils Christian Helgesen, som ikke vil svare på mine spørsmål.  I hans sted steppet avdelingsleder Birgitte Johansen inn og avga svar i tråd med Asbjørnsen/Moe-eventyret om mannen som svarte “Økseskaft!” på tiltalen “God dag, mann!”


Derfor sendte jeg spørmålene via en mailadresse tilhørende Helgesen, som jeg fant på nettet. Ikke uventet har han ikke svart. Det var i går.
Men nå er det i dag. Klokken var 07.10 da jeg tastet 92 666 267. Han er oppført med det nummeret og har sikkert god tid –  i bilen sin på vei til jobben.
Ringetone. Intet svar.
Personen du ringer, svarer ikke. For å settes på mobilsvar, tast 1. Jeg tastet 1 og fikk ihvertfall høre en stemme som trolig er Helgesens.
Et valg til. Jeg kan taste 4 for å bli satt videre. Jeg tastet 4. Ingen løftet telefonen.
Han er oppført med 32159777. Jeg tastet. Svaret:
Nummeret er ikke i bruk. This number is not in use.

Helgesen ække den som stikker hodet sitt frem og babler med hvem som helst om hva som helst. Jeg liker det ikke, liker det slett ikke, men jeg  innrømme at jeg er litt imponert over hans eleverte utilgjengelighet. Han er jo – tross alt – administrerende direktør i Vegfinans AS.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg