NY VENN… HURRA!!!!

Jeg får aldri venneforespørsler på facebook, men i dag skjedde det, gitt. Kan ikke si annet enn at jeg ble meget gla’ og ikke lite rørt. Man blir jo det når noen vil være ens venn.
Forespørselen kom fra en ung kvinne jeg aldri har hørt om før. Jeg tror det må være et rop om hjelp. Hun heter Minny Ainsley Eloise og er sikkert fryktelig ensom og leter nok med lys og lykte etter nye venner.


Jeg tror hun har dårlig råd, formodentlig veldig fattig. Hun er iført en kjole hvis stoff nok er av billigste sort, veven er meget løs… ja, og det er trist å se at kjolen ikke dekker puppene ordentlig. Stakkars pike. Hun fryser sikkert på kalde dager.
Hun ser ned og skammer seg nok litt over at hun er så dårlig stilt hva klær angår, men jeg synes hun er tapper, jeg. Hun er som hun er.
På tidslinjen hennes er avbildet en kvinne – trolig en god venninne – som.. ja, hva skal man si… spiser sæd fra en mann. Hun er nok også fattig og har sikkert ikke råd til mat, men hun har trolig hørt snakk om at sæd inneholder proteiner, karbohydrater, litt fett og noen mineraler.


Jeg må si at det er det er dårlig gjort av den mannen å utnytte en sulten og underernært kvinne på den måten. Virkelig lumpent gjort. Nedrig!
Nåvel, men Minny tilgjengeliggjør nok dette bildet for å vise at ikke alle i verden får nok mat å spise, og det er veldig uegoistisk og flott gjort å slå et slag for en venninne, synes jeg.
Grepa jente, Minny. Det må jeg si. Selvsagt vil jeg være hennes venn, skulle bare mangle… jeg er da ikke helt hjerteløs.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg