NY VENN… JIPPI!!

Ettersom jeg er henimot venneløs, blir jeg helt overveldet og nesten paralysert av lykke når noen sender meg venneforespørsel på Facebook. Tenk at noen vil være venn med meg. Her om dagen fikk jeg venneforespørsel fra Revani Yagustin.


Det er så hyggelig at det nesten ikke går an, og sannelig har hun ikke pyntet seg til påske… joda, det har hun – kyllinggult antrekk og gode greier. Det betyr at hun er opptatt av påskebudskapet… Jesu lidelse på korset, døden, oppstandelsen, håp og nytt liv for oss bedrøvelige og jammerlige syndere på jorden.
Hun går nok jevnlig i kirken, og hun har sikkert guuuglet meg litt og funnet ut at jeg også ikke går av veien for å gå i kirken tid om annen… felles interesse, altså.
Men skulle du ha sett… da jeg sto i begrep om å trykke bekreft på Revanis venneforespørsel, gled underarmen mot underlaget og kom helt ut av kurs, slik jeg kom til å trykke på slett forespørsel. Fortærende ergerlig…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg