OKÅÅÅDAAAA!!!!!!!!!

Skal på date i dag, den tredje med samme dame. Det har ikke så mye med Valentin å gjøre. La meg forklare:
I fjor høst avtalte vi en date i Asker. La oss kalle henne J. Vi gikk rundt et vann, og det tok tid; hun ga uttrykk for at vannet var i største laget.
Etterpå hørte jeg ikke mer fra henne. For noen uker siden ringte jeg henne og spurte om hun ville treffe meg igjen.
– Absolutt ikke, svarte J med utropstegn.
– Å, kom igjen ‘a..
– Nei, Torjus… glem det.
– Ååå… kom igjen ‘a.
– Du er dum, og vi passer ikke sammen
– Hvordan vet du?
– Det var såvidt du fant det vannet i Asker. Har du glemt at vi kjørte rundt i den rare, gamle bilen din en evighet før vi fant det hersens vannet?
– Men vi fant det.
Jeg fant det, fordi jeg hadde mobiltelefon – med google map.
– Kom igjen ‘a!
– Nix.
– Men du er jo så absurd søt, cirka som marsipan med sukker på.
– Det kan så være, men nei..
– Også har du en sånn fin latter..
– Ikke smisk!
Slik gikk samtalen helt til hun sa:
– Greit… hvis du lover å la meg være i fred etterpå.
Så møttes vi i Asker igjen, på en café med god kaffe og ferske croissanter overstrødd med knuste mandler, eller var det nøtter… uansett, jeg ble imponert av stilen hennes… røff, svart skinnjakke og bukse uten overflødig stoff.
Vi snakket om løst og fast, det vil si… hun gjorde det, og jeg prøvde å smette et og annet blikk i retning utringingen hennes
Etterpå sa hun:
– Det var hyggelig. Ha det bra, Torjus… lykke til med alt.
Jeg ringte henne i forgårs:
– Hva sier du, jenta mi… ny date?
– Hææææ…
– Det er jo Valentinsdag på fredag..
– Gudbedre… kan du ikke finne en annen??
– Det er bare deg for meg, vet du.
Hun svarte ikke, men jeg hørte at hun var der. Jeg lot mitt gamle sveitserur hakke ut noen sekunder…
– Skal vi si 19.00 bak Nationaltheatret, ved Wenche Foss- statuen?
Hun svarte ikke.
– Eller Per Aabel som Jean de France ørlite lenger sørvest?
– Milde Moses…
– Avtale?
– Okååådaaaa… Wenche Foss.

1 kommentar
    1. Gikk daten bra? Bare litt nysgjerrig på hva du synes😀. Jeg hadde det bra selv uten sex men litt klinings ble det vel?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg