SEXNEKT

Min venn Ralf ringte i går kveld. Ettersom jeg nettopp hadde tilført meg selv to bokser pils, en raus GT og et kjøkkenglass calvados, var jeg i godt lune og løftet telefonen:
– Hei, Ralf … lenge siden. Bra med deg?
– Njæ … Øydis har iverksatt sexnekt.

– Uliv og usemje. Natt til i går snudde hun seg i senga, vendte ryggen til og kald skulder attpå.
– Så dumt.
– Men vi sover jo nakne, og jeg lirket meg inn.
– Din luring.
– Da våknet hun og var fly forbanna. Hun ville anmelde meg for sovevoldtekt.
– Ups.
– Jeg fikk med nød og neppe snakket henne fra det. Men nå har hun utarbeidet og trykket opp i flere eksemplarer en samtykkeerklæring i A4-format. De ligger i en bunke på nattbordet hennes og begges signaturer må påføres før vi har sex … en gang i fremtiden.
– Fortærende ergerlig.
– I erklæringen er oppført i kursiv hva som er tillatt og ikke. Avvik medfører voldtekstanmeldelse.
– Du store allstyrelse. Rødt lys i bakluka?
– Redd for det.
– Hvor lenge varer sexnekten?
– Det vet bare Øydis.
– Kinkig.
– Noen ganger skulle jeg ønske at vi var muslimer, ihvertfall nattestid.
– Hæææ?
– Ja, blant muslimer er det ikke som heter voldtekt innenfor ekteskapet, sant å si ikke utenfor heller – så lenge det går utover vantro. Mannen eier kvinnen helt og holdent og det er hennes forbannede plikt å stille seg til disposisjon tjuefiresju..
– Jojo..
-Det står i Koranen. Mannen har rett til å feie kona når som helst. Fy faen med svinefett på … disse muslimkara har jaggu innrettet seg bra.
– Sant.
– Men jeg har en idé.
– Jeg er lutter øre.
– Øydis liker nye og spennende ting, kanskje hun vil konvertere.
– Ehhh …
– Jeg blir dessuten ganske kåt av å se muslimske kvinner med masse klær overalt og hijab … fantasien løper som en vill hest over alle hauger, det ender alltid med at jeg utvikler knallhard ereksjon på de mest upassende plasser i offentlig sektor, eksempelvis i kassakøen på Kiwi.
– Artig tanke, men tror du Øydis vil gå med hijab og sånn da?
– Vet ikke, men det er vel verdt å spørre, synes du ikke?
– Ehhh … nei.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg