STORE PUPPER … NEITAKK!!!

Den amerikanske popstjernen Billie Eilish er fortvilet, leser jeg i Verdens Gang. Det er nemlig slik fatt at hun har mistet 100 000 følgere på Instagram. De likte Eilish bedre før, da hun hadde moderat puppestørrelse. Nå har hun store pupper.
Eilish forklarer frafallet slik: “Folk er redde for store pupper.”
For min egen del kan jeg ikke annet enn si meg hjertens enig med Eilish. For ganske mange år siden traff jeg en dame på by’n. Hun var omtrent på min alder og overtalte meg til å bli med henne hjem. Ettersom jeg var litt beruset, lot jeg meg lede.
Ikke lenge etter at vi kom innenfor utgangsdøren hennes, begynte hun å kle av seg, i denne rekkefølgen: Røde, høyhælte sko, stay ups, skjørt, truse, øredobber, hårbånd, forlovelsesring, bluse … og BHen.
Synd å si at jeg ikke fikk sjokk. Puppene var veldig store og hadde form som ballonger. På begge satt store, harde vorter som stakk en drøy centimeter ut i stueluften.
Jeg ble urolig og engstelig .. simpelthen redd… ja, jeg innrømmer det. Jeg løftet opp buksa, strammet beltet hardt, kjippet på meg skoene og kom meg avsted i en fykende fei…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg