SVARER HVIS VI GIDDER..

Vegfinans igjen. Administrerende direktør Nils Christian Helgesen er en meget hemmelig og tilbaketrukket mann. Sky som en introvert gaupe, men han skriver litt i årsrapportene, deriblant den for 2016, der Helgesen avsluttet sin innledning med: Mer vei for pengene. Enkelt for kunden. Tillit i befolkningen.


Har prøvd å få tak i ham. Ville stille disse spørsmålene:
Hvorfor er kundebehandlerne dine anonyme? Hvorfor etterlever ikke selskapet Våre verdier trykket i årsrapporten fra 2017, hvori poengtering av “åpenhet i møte med omgivelsene” og “serviceinnstilling og respekt”? Hvorfor er du – som leder et så stort og kjent selskap, som så mange befatte seg med – like folkesky som en trippelagent med sosial angst?
Jeg sendte disse spørsmålene via  mailadressen [email protected] og hektet ved mitt telefonnummer, for å gjøre det så enkelt at administrerende direktør Nils Christian Helgesen bare kan taste inn nummeret mitt  og svare på mine kundespørsmål.
Jeg sendte mailen og fikk dette i retur:

Hei og takk for din tilbakemelding!
Vi har registrert saken med saksnummer 3160275, og vil besvare henvendelsen så fort som det lar seg gjøre. På grunn av stor pågang er det for tiden ca 14 dager svartid. Vi beklager dette på det sterkeste. Du blir varslet på denne epost-adressen når vi har svart på henvendelsen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg