SVIGERFARS MARERITT

Jeg har aldri vært fan av Michael Jackson, og jeg har ikke giddet se dokumentaren om hans omgang med små gutter… men etter hva jeg har hørt, gikk det angivelig så langt at han prøvde å presse seg inn i rumpa til av dem.
Det som interesserer meg mer, er hvordan Elvis ville reagert på å få Michael Jackson som svigersønn. Jackson var jo gift med datteren hans et par år på 90-tallet.


Det får vi aldri vite, han døde jo i 1977, bare 42 år gammel, men det går an å spekulere:
Elvis ville trolig blitt helt gæærn og fly forbanna. Man kan si mye rart om Elvis, men han va’kke no’ pusekatt, og han var nokså konservativ hva kjønns- og familieliv angår.
Han hadde trolig ikke likt å ha en svigersønn som snakker med pipestemme, bleker huden, går til plastikkirurg annenhver uke, bruker leppestift, øyesminke, pudder, kler seg som en klovn og interesserer seg meget sterkt for små gutters kjønnsorganer.
Det kunne endt med at han på nedadgående pillerus og oppadgående irritasjon hadde oppløst ekteskapet ved skyte Michael Jackson midt i pappen med en grovkalibret revolver – i anledning søndagsmiddag hjemme på Graceland i Memphis, Tennessee.
Synd at Elvis døde så tidlig, men han slapp ihvertfalll å oppleve sin datter Lisa Marie gift med tidenes pedohomoskrulle…

2 kommentarer
    1. Jeg har sett første del av dokumentaren og sitter igjen med en kvalmende følelse. Jeg har ikke problemer med å tro på guttene /mannfolka i filmen. Michael var utrolig manipulerende

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg