TERROR OG POTETSTAPPE OG SÅNN

Førsteamanuensis Lars Gule synes Oslo tinghus kaster bort tiden. Han mener påtalemakten ikke har noen sak mot norsk-pakistanske Sumaira Ghafoor – eller IS-kvinnen, som hun oftest er benevnt.
Kan godt tenkes at Gule har rett, det kan også tenkes at han sympatiserer med Ghafoor. Han har jo selv vært i terrorbransjen.
Som ung marxist i 1977 ble han på flyplassen i Libanon anholdt og arrestert – med 750 gram sprengstoff i ryggsekken. Han ble idømt et halvt års fengsel. Gule ble avbrutt; hensikten var å dra til Israel og sprenge noen jøder langt avsted.
Nåvel, tilbake til nå. Vårt Land publiserte i forgårs et partsinnlegg i favør av IS-kvinnen, nedtastet av Lars Gule. Han frikjenner henne og spør øksekvasst retorisk:
“Hvordan kan det å føde barn være terror?”
Vel, morfaren min var bonde og sa at hvis man ikke setter poteter om våren, blir det ikke potetstappe til høsten. Likeens vet alle terrorister at de før eller siden kreperer og blir borte. Derfor må de så, helst maange ganger, slik at de 15 år senere kan høste og tilfreds se sønner og døtre videreføre stolte islamske tradisjoner, som å skjære hoder av vantro, eller sprenge seg i luften midt i en menneskemengde og straks etter oppstige til den muslimske himmelen og hengi seg til evig sexorgie med 72 jomfruer.
Men til dette trengs såmenn. Ghaafoor hadde tre stykker..

1 kommentar
    1. Hei Torjus,

      Jeg kom over bloggen din da jeg søkte på oppdateringer om Ghafoor, en av Norges upstanding citizens som har vært innom terrorbransjen. Har hatt morro av å lese flere innlegg på bloggen din i dag. Jeg er stor fan av satire og humor når deg gjelder absurde nyhetssaker. Og du våger å gå der mange ikke gjør. Skal lese flere av innleggene dine senere. Håper mange leser bloggen din. Og at du fortsetter å skrive. Og tegne.

      Jeg har skrevet en engelsktalende bok om IS kvinnen, og radikal islam i Norge. Den kommer snart ut på Amazon her i USA. Den er på engelsk og min første bok. Kanskje ingen vil lese den, men jeg skriver uansett. Jobber med en ny bok nå. Jeg vil sende boken til noen få som er interessert i å lese den. Jeg er ikke ute etter fame and fortune. Skriver over dyp bekymring over mitt gamle hjemland. Er du interessert send meg en epost. Du trenger ikke publisere kommentaren min hvis du ikke vil, jeg så ingen annen måte å kontakte deg på. Jeg er foresten født i Drammen. Vokste ikke opp der. Men har stor familie de og var der ofte hos bestemor og bestefar i oppveskten.

      Du kan kontakte meg på [email protected]. Ikke mitt virkelige navn. “Fake” for å beskytte meg selv og familien. Ha en fin kveld i Norge.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg