TØR IKKE

Nå må alle som synes det er gøy å skrive om Durek Verrett passe seg litt. Han har nemlig skaffet seg verge og beskytter – stjerneadvokat John Christian Elden, som sier dette til VG:
“Det blir generelt som juridisk rådgiver opp mot norsk lov og vurderinger av angrep rettet mot han og hans personlige forhold.”

I sakens anledning skriver Verrett på insta at det er viktig å ha sterke personer i livet «som verner deg fra de som ønsker å skade deg».
Det var som faen. Durek og Märtha kommer til å saumfare alle ytringer fremsatt i alle kanaler, på jakt etter saker og ting som kan oppfattes krenkende … og Elden .. ja, han er faen meg skummel.
Plutselig anmeldelse i postkassa, forhør hos politiet… kanskje tiltale etter straffelovens paragraf 185 eller no’ i den stilen… nei, jeg tør ikke mer.
Jeg tør ikke antyde noe om at Verrett er en ussel svindler som selger totusenfirehundrekrones plastbiter som angivelig skal kunne helbrede alt fra havesyke til kreft i bukspyttkjertelen.
Tør ikke skrive litt artig om Dureks ganske utleverende skildringer om hvordan han råknuller sin kjæreste i timevis flere ganger daglig, uten hverken å komme eller gå.
Tør ikke lenger gjøre meg skjemtsom ved å taste lett og ledig om hvordan han staker opp kvinnelige kjønnsorganer og fjerner skjedeavleiringer hos kvinner som har hatt altfor mye sex med altfor mange menn over altfor mange år… neineinei, og jeg kommer ikke til skrive noe som kan oppfattes rasistisk; Durek Verret mener jo at hele Norge er befolket av hardkokte rasister. Nei, jeg våger ikke, tør ikke antydningsvis ytre noe i retning av at sjamanen ikke er rekti’ navla… det er helt sikkert.

Nei, jeg tør ikke… tør ikke skrive mer om sjaman Durek, jeg .. han er jo klin kokos og helt uberegnelig .. og Elden .. ja, han er faen meg helt rå og kunne med bravur og briljans ha forsvart hvem det skal være – endatil faen sjæl…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg